A Lengyel székhelyű FM Group Polska 1997. óta foglalkozik parfümök forgalmazásával. Megállapodást kötve a német Drom Fragrances International céggel, amely a világ legnagyobb gyártó cége ezen a területen, 2004. szeptemberében kezdte network marketing keretében eljuttatni a fogyasztókhoz a termékeket.
Az illatszerpiacon Lengyelországon kívül jelen vannak Ausztriában, a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában is. Hazánkban az első termékek 2005. márciusában érkeztek, az értékesítő hálózat pedig jelenleg szerveződik.
A cég sikerét egy egyszerű ötletnek köszönheti: Vedd meg az eredeti illatolajat a gyártó cégtől, majd egységes ízléses csomagolásban dobd piacra új márkanévvel. Ez a FEDERICO MAHORA (FM).
Fontos tudni, hogy az FM parfümök utángyártott termékek, ezért minden női és férfi illat ugyanolyan csomagolásban van.
Hogyan lehetséges, hogy a közismert, márkás illatok így kerüljenek forgalomba?
A világon van néhány parfümgyártó cég, amelyek gyártják az illatokat a divatházak számára. A divatházak tulajdonába tartozik a márkanév, design, csomagolás, míg az illateszencia a parfüm-gyártó cég tulajdonában marad.
Miért érdemes az FM Group termékeket vásárolni?
Mert a vásárlók azt a minőséget kapják, amit várnak, csak az eredeti csomagolás hiánya miatt sokkal kedvezőbb áron. Eredetileg a gyártók a gazdagabb rétegeket célozták meg a parfümökkel. Azáltal, hogy eladják az illatolajat, mindenki számára elérhetővé váltak a parfümjeik.
Hogyan lehetséges a rendkívül kedvező ár?
Egy parfüm árának csak 10% az illat ára. A többi marketing, reklám, csomagolás, logisztika, stb. és kiskereskedelmi haszonból tevődik össze. Ezekkel a költségekkel nem kell számolni az FM parfümöknél, ezért lehetséges, hogy hozzájussunk a kedvenc illatunkhoz 3000 Ft-os áron. Az FM parfümök egységcsomagolásban vannak, egy kódszám a dobozon határozza meg, hogy milyen illat van benne.
Mi az illatot viseljük és nem a csomagolást!
|